2010. június 20., vasárnap

heloszijaszevaszvannálatokterasz?hanincsnálatokterasz,akkorheloszijaszevasz:D

nah szal...kezdjük ott,hogy felkeltem..vagyis hogy nem is aludtam sokat..mert háát csípnek a szúnyogok stb..de megsülni nem fogok..ablak nyitva..és háát...nah mindegy..anyu felkeltett fél 9-kor,h 9-kor megyünk arena plázába..tökjoh..van fél órám,h kivasaljam a hajam,kifessem magam,fogatmossak,egyek,stb..jah és felöltözzek..nah mindegy..:D aztán elmentünk.oda.igen.oda.

Arenapláza/1.emelet/Humanic

anyu akart magának venni vmi cipöt...bementünk de láttuk Leilával,h vmi tökjóh mese van,és leültünk nézni..mint késöbb kiderült,a Jégkorszak volt...:D
kb öt percig néztük,amikor láttuk,h anyuék már nincsenek bent...nah akk röhögve ki akartunk menni az üzletböl,és ilyetszol a biztonsági őr:arra mentek(és mutat balra):D
uuhh én ugy röhögtem:D de utána mondták anyuék,hogy megkérdezték az őrt,h kimentünk e,és aztmondta,hogy igen:D
de sebaj..:D
megvettünk minden szart,amit akartunk,és átmentünk a Camponába..ott láttam egy tökjóh telót,és apu aztmondta,hogy kapok karácsonyraxD
köszih...:D öcsihke kapott deszkát:) joláll neki:D mentünk kajálni..stb..aztán hazajöttünk..:D
és ugy kábé ennyih:D
jah..megvettük az Újhold dvd-t:)
azt nézzük este:)
meg úgyvotl,hogy este eszünk szusit..de aztán mégsem..
holnap goo melo..:S
nincskedvem:$
koránkelés megint..úgy mint tavaj:S
és most Leila se jön velem..
megy ügyvédhez..:S
de majd akk megyek is fodrászhoz..
az legalább joh..
és akk belegondolva még jóis,hogy megyek dolgozni,mert onnan könnyebb eljutni miklósra mint itthonrol...:)))))
,,igentessékpókaingatlanirodamibensegíthetek?" ez a sablonszöveg tiszta viccesxD de te nem röhöghetsz:D nincs megengedve:D

na én mendegélek el innen mert sürgös dolgom akadtxD

xoxo by:poserkurvaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése