2010. április 1., csütörtök

Boldog szüledjmeg Napot mindenkinek akinek ma van a szüledjmeg Napja:)

Na szoval:D unatkozok,ezért leírok magamról 13 dolgot:P

1.félek minden állattól.(ciki)
2.hetente 3-szor 4-szer futok(nem látszik)
3.dohányzom(ezvan.)
4.jelenleg szerelmes vagyok*.*(elpirulósfej)
5.vegetáriánus vagyok.(bleee)
6.grafikus szeretnék lenni.(asszem)
7.Tökölcityben lakok kb. 10 éve.(TöKöL(L))
8.kiskoromban szinésznő akartam lenni.( xD )
9.pincérkedni is akarok...
10.életem első csókját a legjobb barátomtól kaptam(hupsz)
11.szeretem a barátaimat(alap.)
12.soha nem jön össze semmi...
13.mások szerint emo vok.
+1.vagdostam magam....(sorry)


















Állat leszek minden percben
Ebben a műanyag ketrecben
Ne én legyek a táplálék
Hanem inkább engem táplálj még!


Lassan leomlik az ezer éves híd
Ez a megerőszakolt világ sajnos hív pozitív.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése