2010. április 1., csütörtök

jah...és még valami:D
15.fitkideztem:D

(...)és akkor megtörtént....vadul csókolóztunk....aztán levette a pólóját...ilyen izmos testet még nem láttam soha...aztán levettem a pólómat.....és akkor elkezdett simogatni...egyre lejjebb haladt...végig csókolta a nyakamat,a nyakamtól a számig,és akkor benyúlt a melltartóm alá.....
-Készen állsz?-kérdezte
-Azthiszem igen.-ezek nem is szavak voltak...suttogások...de meghallotta...
-Szeretlek...
-én.....is.....sze..ret...leeek...
és akkor a melltartóm is lekerült...szorosan magamhoz öleltem...furcsa gondolatok jártak a fejemben...kikapcsoltam az Armanis övét...lassan lehúztam a gatyáját...utána az enyém következett...közbe végig csókolóztunk...szeretem...nagyon..mindennél jobban...nem gondoltam a következményeire...milesz,ha nem lesz jó...erre nem gondoltam akkor még....már nem volt rajtunk ruha....és akkor megtörtént.....

másnap:
a szédülés,éhség,ájulás meg volt....és persze késett a havi is...terhes vagyok...
-Szia...Apa leszel....
-Szia..áhh,nem hiszem.ha terhes vagy akkro vetesd el..de msot lerakom,mert van fontosabb dolgom is ennél...
-Mivan?-zokogtam....



na jolvan ez egy ilyen fantáziálgatás volt:D
ez is örténhetett volna egy smaci után...de nem történt szerencsére:)
nem kell ezt komolyan venni:Dmert én okos vagyok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése