2010. március 31., szerda

Az él, aki igazán lázad,
A többi meg halott rég.
Keresd a választ
Meg azt, aki téged választ...

" Néhány hiba akkora poén, hogy kár lenne azokat csak egyszer elkövetni..."

beteged lettem.
gyógyszer nem kell :$
te kellesz [L]
hidd el ez mesébe illő történt lesz.
csak te és én.
szerelmünk kezdete,egy hosszú őszi este. :)
imádlak [L]

mi lenne ha? .. ..ha nem csak stílusokat látnál?..ha nem arra koncentrálnál,hogy mi az amit látsz?figyelj inkább arra, mi az amit érzel!mert nem minden diszkós f__fej,nem mindenki bokorlakó rokker,aki fekete pólót visel, és hidd el,nem minden repper nepper!..apja pénzén élő s__fej!láss egy kicsit a maszkok mögé!nem minden a külsőről szól!ami ennél többet ér, az odabent a soul!


Nosztalgiázni csak az tud,akinek van múltja...

,,SzErEtNi VaLaKiT VaLaMiÉrT"<333


És most menj ki. Vagy csak nézz ki az ablakon. Nézz fel az égre és mosolyogj. Légy vidám. És élvezd az életet, amely megadatott neked.

Múltkor azt álmodtam, hogy léggömbök nyílnak a fűben. Leszakítottam őket, és elpukkadtak. Sírtam. De színes könnyeket.....

Kigúnyolták, baszogatták,De őt ezek a dolgok nem izgatták A nevelőtestület úgy gondolta,Így nem illik bele a társadalomba...

bal jobb bal jobb, mennek a majmok a vezérük után pont olyan bután. mint itt a barmok :D

olyan rohadt színes mint egy melegfelvonulás...







Bocsánat, de bekaphatod!
(szarock rád.neharagudj.ennyiterröl)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése