2010. március 2., kedd

xXxés és és észrevett♥♥♥♥

szijaoh♥

átlagreggel...megitn nem tudtam mit vegyek fel....elindultam,elmentem Vicáért...beértem a suliba... kábé 45-re egészkor kezdödik az elsö óra,addig osztályba voltunk,utána mentünk kémiára...megkaptuk a dogát..tz...3-as lett....kapni fogok ha elmondom...nem vok stréber,de nálam a hármas az gáz...vmelyik tantárgybol a négyes is az..

na mind1...biosz.....egész órán állnom kellett,mert a g**i biosztanár meglátta hogy rágózok...:@.....lényegtelen..kibirom..jah igen..tegnap elkezdtem levágni a hajam...tök jólett..aztán találtam a fürdőbe szöke melirozót,befestettem a hajam...egész jólett az is..anyu nem vette észre(király)...suliba páran beszóltak,hogy jó a hajam,de amuyg semmi nem volt..b+meg,benthagytam suliba a bioszcuccom...mase irok leckét..egy ujjamon meg tudom számolni,hányszor irtam leckét...álltalába suliba másolom le vkiröl óra elött...jah,msot palacsintát sütök:D vagyis növérem csinálja én meg segítek neki:Dmajdnem oylan,mintha én csinálnám:D..

ki kéne festeni a körmöm...na mind1 az még várhat..éééééééés jött suliba Adri:)már egy hete kb hoyg enm jött suliba.ö 8.-os én 7.-es vok.. és az ö osztályába jáááár a kiszemeltem...már egy idelye beszélgetünk msnen,kábé október óta...úgy volt,hogy járunk..de aztán lett egy másik barátom,akivel szakitottam februárba,mert feltörte az msnemet...

na mind1 igy jártam...jah igeeen Adri suli után modnta,hogy kisérjem el buszmegállóba..vagyis én modntam neki,hogy kikisérem..ment Rékához.jah,és amikro jött a busz,Ő is jött a buszmegállóba kikisérte Zolit...nah szoval...egy utcába lakunk,én egy házzal arrébb mint Ő,és igy együtt mentünk haza(L)♥beszélgettünk...aztán adott puszit ahogy szokott,de másvolt a puszi...oylan szeretlekpuszivolt...♥nah mentem haza,egész végig szárnyaltam....ohhh pénteken szavalóverseny...kéne tanulni a verset...de nincskedvem...

nah mind1 majd még lehet hogy írok ma... nem biztos...


nah szijaoh..♥♥♥cuppcuppcupp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése