2010. március 27., szombat

Heloszijaszevasztegnap voltam moziba...
nemvolt jó...
amugy Alice Csodaországban-t néztük meg...
buszon odafelé beültem Axi és Tomi közé hátulra az ötösbe,mert Axi zenét akart hallgatni telómon..aztán elkezdtünk Tomival beszélgetni Szisziről...csakhogy Sziszike félre értette,mert jártak,és azt hitte,hogy én járni akarok Tomival és eléggé féltékeny lett...aztán amikor odaértünk az Aréna Plázába,akkro gyorsan elmentünk a teraszra cigizni...neveket nem írok..visza mentünk..eltévedtünk a plázába...jó vissza értünk vettünk Axival egy 5literes popcornt meg egy 3 literes kólát(asszem 3 literes volt),aztán bementünk,felvettük a szemcsit...aztán Árpi megfogta a kezem....:S végig uyg voltunk már el is felejtettem hogy fogja kezem...csak az a gáz,hogy nekem ,,van ,, pasim...mind1 hazafelé gecire pangtam...namind1...hazértem felhivott Tibi...beszéltünk...tovább írtam a sztorimat..aztán elaludtam..

ma meg foltam futni...Kittimmel(L) átcsúsztunk egy csövön...ott félt..:D mindjárt megyek sétálni...fél 9kor:D
na puxxa jóéjt(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése