2010. március 1., hétfő

nemértem...

hogy mit nem értek?jah igen.hát azt,hogy semmit.mármint semmit nem értek.najolvan erröl bövebben késöbb...

elegem vaaan:'(

fáradt vagyok..

esik az eső..

szarnap...

pedig még nincs vége és nemtudom mileszmégma... remélem semmi rossz,mert abba beleőrülök..

kezdjük az elején..

reggel:kelés...mitvegyek fel?kérdés mindig nehéz,na jo,felkaptam a szürke pulcsim,a farmert,amit anyu mostmosott ki(még vizes),magamra akasztottam az összes karkötőmet,alapozó felkenve...(...) mi kell ma a suliba? könyv,füzet,tolltartó...fogmosás...elfogok késni...anyuék elindultak,növéremmel kettesbe,aki amugy jófej..jah,nem az írásomrol vagyok hires,léccci nézzétek el a hibákat itt-ott..nah szoval növéremmel kettesbe..nem volt semmi hál'istennek, szem kihúzva szempillaspiráll fölkenve,induljunk...felvettem a fekete kabátomat,amit megkéne varrni már... meg a pink tornacipőt...anyu megint pattogni fog...na nembaj..

beértem a suliba szokás szerint Sziszi Bernivel röhög,jolvan matek az első.... megint kiszúrta Csaba bá,hogy kivok festve,nemtud érdekelni na:D fizikán doga...sikerült ötösre..puskázni is tudni kel..:D megitn kikészítettük Ernőbát...ezért is bocsi..jo...ugorjunk át a töri órára...Anna(mellettem ül) írt puskát,sztem az is jólett,egész osztálynak körbeadtuk kb...Vicának bluetooth-on kültük el,szegény sztem lebukott de mind1...tesi órán napoztunk....+ képeket csintünk...hazajöttem uyg volt futunk növéremmel,aki amuyg Leila,de elment egyedül..na jó,holnaptol futás...csak már meg is kéne csinálni..már egy ideje modnom hogy majd majd aztán meg sehol semmi...

jah hogy mit nem értek...azt,hoyg mért nem mondja el akit szeretek hogy msot mivan...na mind1 erröl majd ho,nap...

mára ennyi volt...

pussz...hello(...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése