2010. március 2., kedd

ééééés visszajöttem:D

helloszija*.*

>Újraitt...

>hiányzott a blogom...

>nem mintha olyan sokat irtam volna,de hiányzott...



rájöttem,hogy nincsenek barátaim...:S

nem azért irtam,hogy sajnálj meg,barátkozz...stb..csak tényleg nincsenek...

valahogy kezdem egyedül érezni magam...

(...)és akkor feltekertem a magnómat max. hangerőre...kicsit jobban voltam...hallgattam a DBSK-t.....lefeküdtem a padlóra...és bámultam a plafont...a lámpát...aztán kinéztem az ablakomon....hidegvan...valami készülődik....nem tudom mi....de kiderítem....gondolkoztam mit kéne tenni,mi a helyes...mi a célszerű...de nemjöttem rá....nemis baj...majd kiderül...

egyik nap azon gondolkoztam,hogy mi lenne,ha elmennék világgá...aztán kivertem a fejemből...mi lenne akkor anyuékkal......

szeretlek Letti<333

unatkoztam tegnap föcin... ez sikerült...:



,,A biotechnológiai csúcstechnika iparág az,amelyben ásványkincseket gazdag feldolgozóiparokba küldenek a hajógyártásra felhasználható zölségféléket.Az alumíniumfeldolgozásban dolgozók ksi hegységrendszereket telepítenek.A Koreai köztársaságban betiltották a háztartási konzervdobozdarálót,mert az orálisszex közben ledarálhatja,szétpréselheti a hímvessző légzőnyílását.Gandhi fővárosa Ba'még,ahol elavult földművelési módszerekkel próbálják kikergetni a zsidókat.A trópusi monszunszél miatt Délkelet-Ázsiában nyáron trumpla éghajlat van télen pedig tripla.Teraszos rizstermelsét alkalmaznak víztárolónak.A kohászatot apátok fülének hívják Magyarországban.Füty Imrének lassan fel kell szólalnia,mert a boxerjét nyomja a kes.Nem tudta,hova dugja a bankrablásnál a feketekőszenet,mert a lábtörlője alatt megtalálta a virágcsokrot.A heringcápa nem jelent veszélyt a hangyák számára,mert a kékbálna nem eszik lovat.De ha a tengerbe kerül egy kecske,akkor a békanyál bekeríti,és a medúza kiölti a kiölthető fogait és ráveti magát."







na pápusszpeace<33

2 megjegyzés: