2010. május 10., hétfő

Áholy♥
Hát ez a nap...fantasztikus...
Reggel szokásosan felkeltem 6kor,pedig csak 9-re kellett bemennem...na mindegy...felporszívóztam,h teljen az idő,bár nem sok értelmét láttam,de mami♥ megjegyezte,hogy miylen szorgalmas vagyok....namondomköszi:Daztán kitakarítottam a hörcsögömet(olyatisszoktam)aztánfelöltöztem,aztán mami visszaküldött,h ,,Így akarok menni???"naigen...aztán átöltöztem,szemfesték,hajvasalás...aztán hívott Berni♥,hogy átjöhet-e a verseny előtt...ja,igen...rajzversenyre megyek...megyünk...vagyis voltunk:Dna mindegy beérünk suliba,mondja Csababá,h kettes lett a dogám..hátszuper...bajok lesznek...aztán persze a versenyen nem értünk el helyezést,de a Dorináá♥ első lett(L)ügyeswagy:)aztán ott meg vagy 10szer eszembe jutott vilibááá:Dnemvagyokitthon xD
aztán egy gyerek ilyetszól:,,Leszünk bárátok?"
Anyád...jolvan hazajöttem,avgyis megállóba..és aztán goo suliba,mert eltünk a füzetünk..hátmondom köszi...aztán Leilával elmentem boltba,mert vettünk gumicukrot♥,és felfűztem nyakláncnak...na majd megeszi a [.Balázsscicah.]♥természetesen az egész suli rólunk beszél,de sebaj:)
[.szeretlekBálázscicahh.]♥*w*

Jajjj:/deakarokpc*t...de nemlehet...marad a fülbevalókarika...:(ajj:(pedig oylanjólenne...
na majd még fűzöm anyúúúst:):D
áááhw...akarok menni Gaga♥ koncertre...megyekis:Dakkorisottleszek:D
jajj..mértwagyok ennyire naív??:S
mindent elhiszek...:(
ez gáz..:(
na mindegy...
ez nembassza el a napomat:D
jah,adtam Berni♥nek trutyit...vagyis szerencsekenyér trutyit:D
na oké:D
ez értelemes volt:D♥
jajj,msot nézem kenny star♥ meg wobe♥ videóit youtubon,és áhhww oylanvicces..lehet kéne nekem is olyan vidit csinálni..kituggya:D
nemtom hányan néznék emg..szetm első mp-be leállítanátok..na midnegy majdmegláttyuk:D

na jolvan kaptok egy táncos vidit:Dnemkell hülyének nézni...:Dez még öhmm..januárba volt:D

na most megyek AVATART nézni,mert még egyszer meg akarom nézni:Dvagyis harmadjára:)

★alloha★puszcsiszercsiláwcsi:D

4 megjegyzés:

  1. Hát ezen a helyezésen én is meglepődtem :D ti is ügyik voltatok :) Ez a vidi nagyon nagy lett :P
    pusszzii <3 aloha <3

    VálaszTörlés
  2. nembaj Dori ügyesvagy:)
    köszi:)
    pusszi(L)

    VálaszTörlés
  3. amúgy mi volt ezen a rajzversenyen? dorina teljesen más lettél... eleinte csak vicceltem azzal, hogy kimosták az agyad, de ez nem vicc! mi volt??? komolyan aggódom...

    VálaszTörlés
  4. semmiérdekes:D
    sztem si máslett...:/

    VálaszTörlés