2010. május 5., szerda




Na szoval...visszatértem..
mivel elég sokan megvádoltatok azzal,hogy eltüntem,meg azt terjesztgettétek,h meghaltam stb...ezért inkább leírom,hogy mivan...
szal...hát történt pár dolog,ami miatt nem tudtam gépközelbe kerülni,meg hát nem is volt kedvem feljönni 10 percre ide...mert hogy annyi volt kábé a szabadidőm egy nap...de most minden megváltozott...mert msot kb 5 percem van-.-...na mindegy....az a lényeg,hogy a tanárok meg szépen bekaphatják a faszomat,mert azt terjesztik rólam,hogy a pasim(!)minden nap(!)itt szokott aludni nálam(!)...egy:ninccs is pasim,2:még csak csaj aludt nálam...tudom,most jön az,hogy lezbikus vagyok..előre is megköszönném azoknak,akik most el fogják indítani a pletykát,de akkor meg nem gyertek nyalizni....KÖSZÖNTEM!!

nah ennyi lettem volna.pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése