2010. május 19., szerda

na szal üdv:)
most jókedvem van:)
most hívjuk a pasijelöltemet lacinak.
naszoval... beértem suliba német első,hát Andrásbá leoltott,h mért terjesztek róla oylanokat h ő olvasta el...hát mint korábban leírtam bevallotta-.-na mind1 erről ennyit...második óra előtt,szal első szünetbe sziszimmel hazafutottunk a magnóért,aztán út közbe meg partiztunk xDaztán elpróbáltuk a ballagási müsort,hát nagyon szép..vagy 3x elbasztam a szöveget...de nembaj:D
aztán kimentünk szünetbe ,,pörögni,, Vivivel és kijött ,,laci,, is,meg mindneki és szokás szerint szétbaszta a hajam,mostanába ez az elfoglaltsága-.-:Pde nembaj,legalább a közelembe van..:)és utána öhm...Balázs már mióta nem jött suliba..nembaj:P ugyse szeretem:D
aztán fizika...hát dogát írtunk,és ,,véletlen,, bekapcsolva hagytuk a tvt,és elkezdett ordibálni..namondom pöpecc...aztán kiengedett minket 25 kor Fénylőfejű,aztán Sziszi megint elfelejtette volna visszacserélni a cipőt,de aztán szoltam neki,mert nem volt kedvem utána futni h CIPŐŐŐŐ???:D aztán mentem ahza,még ittvan mamám,és az a legjobb,a anyuék msot nincsenek itthon,és alizott anyu Tóth Gabival,és mondta Gabi h puszil engem:$mert Afc koncerten taliztam vele és megölelt,és emlékezett rám,és tök aranyos vok azt mondta:)
na hát ennyi:P ,,Laci,,még nincs msnen..remélem ma tudok vele beszélni...jólenne:)(L)úúúgy szeretem:''$
fentvan ,,Laci,, ,de nem ér rá...hátbazdmeg-.-
na mindegy majd boldogítom a faszságaimmal máskor:D
mostmeg ideges....szegény:(na megyek.
sziasztok.pusz♥ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése