2010. május 21., péntek

Alloha♥
jajj ma kibaszottjóvolt♥
Reggel felkeltem 6kor és öhmm...a telómmal baszakodtam 1 ideig...aztán hívott Anna,h menjek Kittihez,jó aztán segitettem anyunak♥és elmentem Kittihez,ottvolt Adri meg Anna meg persze Kitti:D
és elkezdtük nézni a Péntek 13-at,és kibaszottul fostam..aztán megjött Voldemorthoz Ricsi,és kimentek a teraszra bagózni,mentem énis,aztán geciszarul lettem,elmnetem hányni...hát gratulálok..aztán elment Adri és hárman maradtunk,és égettünk gatyát meg Kitti eloltotta agyufát ujjal,hát kva jóvolt:)
meg csináltunk képeket,és a kutyusba beleszerettem:)



aztán elmentünk levenni a kártyárol 52ezret,és aztán jöttem haza...azóta anyunak segítek,mert holnap el akarok menni Csépre:D
na mindegy:P
sziasztok pusszy(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése