2010. május 11., kedd

Hello^^
na szoval...a füzetünk megvan:)csak az a szopás,h András bá,vagy Lívia néni elovasta...avgy mindkettő...na midnegy..legalább megvan..sziszivel csináltam képeket:)
na msot a Krisztián lezbikusnak hisz...ennyit róla:D
fussááá-.-:D
most amúgy mindenki sugarloaf szabi imádatban van..bleee szabi.-.-
na izéé hozéé...jah igen..hazajöttem sé kukkoltam a szomszéd gyereket,ahogy ki akart lopni egy kutyust a másik szomszédból:Dannyira viccesvolt,aztán rá akartunk uagtni Leilával,h miagecit csinál,de aztán inkább mégse:D
na midnegy..jajj holnap magyartz...áhw...a bioszom hármas lett..ez felbaszta a napomat:D
na mindegy....fogbaszogató:D
nézzé megasztárt:D
jajj fültágítóó(L)szeretnék:$
aztán izééé jah..elkeztem youtuben nézni kennystaros vidit..jó elfoglatság:D
http://www.youtube.com/watch?v=W92LXWUV34E ittvan nézzé bazzeg:D

2 megjegyzés:

  1. érdekes, suliban még te is azt mondtad, hogy benne lennél a közös blogban, ami szabiról szól -.- ennyit a véleményekről.

    VálaszTörlés
  2. jajj de hülyevagy:D
    énsi szeretem a szabit:D
    azért irtam h mindenki:D am szeretem:Phejes:P

    VálaszTörlés